Josefine Caroline Lindgren

Jag är en 21 årig tjej som bor i Skellefteå tillsammans med min sambo Henke, Här skriver jag om min vardag ! :)

Lördag 14/7 2012

Kategori: Allmänt

Hej alla läsare !
 
Kan börja med att jag har haft fullt upp sen senaste inlägget, Jag har jobbat som en tok och knappt kommit hem sen iväg igen och då har jag inte lagt bloggen som prio 1 precis ! Men jag ska försöka skärpa till det ! =) 
 
Det har hänt en del sen sista inlägget, Jag har fått mitt schema + att jag få jobba en hel del utöver det också ! :) 
 
Tessan har varit här en sväng, Vi var på stadsfesten och träffade massa okända och vi hade kul ! :) 
 
Imorgon ska jag fixa lite hemma eftersom jag är ledig och det är då man har ork till att dona på hemma med lite tvätt och så... :) 
 
I helgen som kommer är det Nordmalings marknaden och Parkfesten och jag hade som tänkt komma hem då till mina nära och kära och familjen, Men jag jobbar och jag saknar er allihopa !!!! 
 
,
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: